woensdag 3 december 2008

Versta je mij?

Bettina Gijsen mag op 13 december niet meedoen aan het Groot Dictee der Nederlandse Taal. Ik ook niet. Alhoewel Mia mij hard heeft getraind, schrijf ik nog steeds abominabel. Ik hoop dat je me toch kan begrijpen:

Vlgones een oznrdeeok op een Eglnese uvinretsiet mkaat het neit uit in wlkee vloogdre de ltteers in een wrood saatn, het einge wat blegnaijrk is is dat de eretse en de ltaatse ltteer op  de jiutse patals saatn. De rset van de ltteers mgoen wllikueirg  gpletaast wdoren en je knut vrelvogens gwoeon lzeen wat er saatt. Dit kmot odmat we neit ekle ltteer op zcih lzeen maar het wrood als gheeel.

Ik zal nog maar een beetje oefenen zeker, of vserta je me tcoh?...

1 opmerking:

  1. ik vresta je geod. Je meot zefls neit meer ofeneen vlognes mij. geortejs van Miara

    BeantwoordenVerwijderen