vrijdag 3 april 2009

Assembler 3

In mijn blogbericht van 18 november 2008 liet ik jullie al kennis maken met het fysicaspelletje Assembler.
Vandaag presenteer ik jullie met veel plezier de nieuwste versie. Persoonlijk vind ik dit immers nog altijd één van de knapste spellekes die ik hier ooit geplaatst heb.

Het komt er weer op aan om het groene voorwerp in het groene vierkant of de groene cirkel, of... te krijgen.
Als er op iets speciaals moet gelet worden krijg je de nodige instructies op het scherm. En als je het (nochtans knappe) geluid ambetant vindt, draai je maar de geluidsknop van je PC maar dicht. Ook de inleidende reclame moet je er spijtig genoeg bijnemen. Maar soms kan je ze ook wegklikken.

Voilà. Klik op het beeld en er staan je 44 levels te wachten.
Een echt fysicaspel voor Handige Harries. Geniet er van!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten