vrijdag 8 mei 2009

Wijziging lay-out

Dat de lay-out van mijn blogje gewijzigd is, is een open deur intrappen.
Er zijn 2 redenen waarom dit gebeurd is:

  1. zo nu en dan eens vernieuwen kan geen kwaad
  2. de oude lay-out gaf problemen in de nieuwere versies van Internet Explorer (IE 7 en IE 8).
    Aangezien ik zelf IE maar zelden meer gebruik, heeft het een tijdje geduurd vóór ik dit doorhad.
    Mijn favoriete browser is Firefox en als het snel moet gaan gebruik ik Google Chrome.
    Maar IE is nog altijd de meest gebruikte browser en dus heb ik gezocht naar een lay-out die ook in IE volledig tot zijn recht kwam.
    Ik hoop dat dit gelukt is.

Laat me maar iets weten als er toch nog problemen zouden zijn.


3 opmerkingen:

  1. Ik bekijk je blog meestal via de Google RSS reader (reader.google.com) Die houdt voor mij bij wat ik al wel/niet gelezen heb, enz. Erg handig als je verschillende blogs bijhoudt. Nadeel is (was ook al met de vorige layout) dat de stukjes gekleurde tekst zeer moeilijk leesbaar zijn (cyaan op witte achtergrond! ;-) Dus als ik een verzoekje mag plaatsen: graag een iets donkerder kleur (of gewoon bold of zo) om te markeren! Dank u!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja Geert dat van dat kleurtje weet ik, omdat ik naast Bloggersites ook Google Reader gebruik om blogfeeds te lezen.
    Maar ik zag er tegenop om alle berichten waarin ik cyaan gebruikt had te veranderen.
    Het "spelleke" van vandaag vrijdag is het laatste met cyaan. Dat zat al klaar voor publicatie van vóór ik de layout wijzigde. Vanaf zaterdag gebruik ik rood om tekst te benadrukken. Ik hoop dat dit wel zichtbaar zal zijn op de witte achtergrond in Google Reader. Zoniet pas ik nog wel eens aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik ben al jaren lang fan van Mozilla, zowel Firefox als Thunderbird. Spijtig genoeg werken bepaalde plug-ins niet altijd goed zoals bv. Flash in de nieuwste versie van Firefox 3.0.10.
    Windows wil natuurlijk baas blijven nietwaar !

    BeantwoordenVerwijderen